Dag 16 SANTIAGO

28 juni 2018 - Santiago de Compostela, Spanje

Lieve allemaal, bedankt voor de ontzettende lieve, opbeurende, meelevende en geinteresseerde berichtjes. Het is ons gelukt in 16 dagen, 141 km gemiddeld per dag, we zijn ontzettend blij en dankbaar dat we deze reis heelhuids hebben kunnen afronden. Vandaag voor 8 u vertrokken uit hotel welke gisteravond rond half 8 uiteindeljk op ons pad kwam. We hadden geen hoop meer op slaapplek en opeens reden we er langs... weer een engeltje op onze schouder. Een fantastische mooie rit vandaag gehad, geen wind of wind mee, weinig klimmen de eerste 100 km. Landschap om van te smullen, laatste 30 km onrustig en veel steile wegdelen. Santiago bord omarmd, wat een fantastisch mooi  en emotioneel moment. 2272 km gereden. Nu met een leeg gevoel slapen. Geen routes meer bepalen, km tellen, 6 u opstaan, weerplaza checken, watervoorraad, voldoende eten in stuurtas.. bus is geboekt naar Porto, vlucht van Porto naar Schiphol, maandag gewoon weer naar 't Werk...

1. Marielle:
    29 juni 2018
    Geweldige prestatie! Geniet nog lekker daar! 😘
  2. M.D. van Welzenis:
    29 juni 2018
    Lieve Anke en Rolf, gefeliciteerd met deze overwinning! Ik heb jullie blog in één keer gelezen omdat we in Italië niet de mogelijkheid hadden om jullie te volgen, maar wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen en wat zijn jullie toch een kanjers!
    Jullie kunnen weer terugkijken op een mooi en enerverende reis! Liefs van ons en een dikke kus van Marcel en Marianne
    Goeie reis terug!
  3. Grapjas Jos:
    3 juli 2018
    Top gedaan Anke en Rolf.
    Mooie reis en een geweldige prestatie.
    Nu weer 50 weken uitrusten voor jullie volgende reis 🤪.
  4. Messica Kreleger:
    5 juli 2018
    Ontzettend knappe prestatie! Proficiat allebei. Nu toch eerst even uitrusten zou ik zeggen na al dat buffelen. Eigenlijk heb je nu echt een vakantie nodig. Geniet nog lekker na van jullie prachtige avontuur.