Dag 10

22 juni 2018 - Biarritz, Frankrijk

rond 9 u vertrokken na heerlijk ontbijt. 85 km kunnen knallen langs hoofdwegen. Weer een kado, le vent dans le dos. In 4 u 80 km getrapt incl koffie en shoppauze. Via Bayonne rond half zes aangekomen in  Biarritz. Wat een gaaf gevoel daar samen te staan en zee te bewonderen. Heerlijk uit eten geweest en nu in prachtig hotel. Morgen op naar Spanje. We hebben de eerste Camino stickers en passanten al gespot.  Vandaag totaal 140 km gefietst.

1. Ansie:
    22 juni 2018
    Wooohhh Kanjers.. geen zere billen :) ik vind het zo top wat jullie doen..
    LY en Geniet XX
  2. Els:
    23 juni 2018
    Wauw wat een mooie foto van jullie samen met de zee.
    En vanaf nu heerlijk langs de kust verder. Veel plezier !!!
  3. Messica Kreleger:
    23 juni 2018
    140 km gefietst. Jullie doen alsof het even van huis naar de bakker is in mijn dorp. Holy moly. Respect. Prachtige foto's weer. Geniet ervan.
  4. Alma:
    24 juni 2018
    OMG, jullie zijn echt toppers hoor!!!
    Echt bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Niet alleen bikkelen maar ook genieten!😘